När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, augusti 04, 2008

Hjältinna.

Elin hon är min hjältinna med röd/rosa ögonbryn och Hitler muchis. Hur kul som helst! Det var väl tidigare förra veckan eller något liknande som jag köpte ett nytt sällskapsspel som heter Trodde du ja! Och är otroligt underhållande och handlar mest bara om deltagarna. Sen beror det ju på hur mycket man är redo att bjuda på sig själv av.

Jag lovar Elin är den bästa spelaren av spelet även om hon faktiskt aldrig vann, men helt klart den som gjort bäst insats. Super kul var det.

Sedan på eftermiddagen så har jag och Simon varit och hämtat bror och Anna-Sara på flygplatsen och dom kom hem hela verkade det som och så hade dom haft kul.

Idag är det också 2 veckor sedan jag började med kickstarten så då blir det invägning och mätning. Så nu ligger min vikt på 64 kg alltså 1 kilo mindre och mitt mått runt magen är 85 cm så då är det en minskning på 3 cm. Så jag ska inte alls klaga men samtidigt så har det aldrig varit så det är vikten som är viktigt för mig utan det är helhetsbilden.

Jag fortsätter i samma anda, hoppas jag. Så nu till er alla, kör försiktigt och simma lugnt.

Inga kommentarer: