När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, augusti 01, 2008

Den tröttaste.

Det enda jag vill göra just nu är att sova. Från i tisdags fram till tisdagen efter denna helg så börjar jag jobba kl 07.00 varje dag alltså en hel vecka och så som mitt schema har sett ut i sommar så har jag enbart jobbar enstaka utspridda dagar då jag börjar kl 7. Inte alla samtidigt och tro mig jag är så FRUKTANSVÄRT trött att jag skulle kunna somna nästan var som helst. Och är det så, så är det illa, jag brukar ju minst ta en kanske 1 halvtimme på mig när jag ska sova i min egen underbara säng innan jag somnar så, att jag så somnade idag på soffan när vi såg en film som jag ville se, det är inte så ofta det händer. Och i går kväll var vi och såg film hos Johan. Och vad hände då jo jag små slumrade nog till minst 10 gånger innan jag faktiskt tog mig hem därifrån 40 min innan filmen slutade.

Det är illa, jag förstår inte alls hur jag ska ta mig igenom de resterande dagarna. 7-16 i Bureå i morgon, 7-21, 16-21 på söndag i Bureå och 7-13 på Bilisten på måndag. Snälla du där uppe ge mig en utvilad natt så att jag faktiskt inte är så förbannat trött.

Men samtidigt så vet jag att det bror ju en del på att jag faktiskt inte har tillräckligt med energi med tanke på att jag faktiskt förbrukar mer energi än vad jag får i mig. Så det är väl lite mitt eget fel också. Och på tal om morötter så åt ja den absolut GODASTE bananen ever idag. Jag vet helt ärligt inte om jag någon gång i hela mitt liv har ätit en så god banan, det var synd bara att jag inte hade fler av den sorten, alltså av de godaste bananerna. Tyvärr så dömmer man dem efter utseendet när man handlar på affären och inte enligt smaken, fast det är väl inte så konstigt Man kan ju inte direkt ställa sig och provsmaka alla bananerna. Så det är bara att hålla tummarna att det blir lika bra nästa gång också.

Nu ska jag snart hoppa i säng och jag längtar till imorgon för då ska Maria färga mitt hår men eftersom att jag är så trött så kommer det bli i morgon väääääldigt fort kan jag tänka mig. Vi ses väl kanske då?

Inga kommentarer: