När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, juli 23, 2008

Dag 3.

Då var det inte mycket kvar av denna dag. Jag har jobbat och slutat tidigare, kilat runt lite på stan. Gått promenad och sedan även åkt lite hoj. En rätt så skön dag. Nu sådär i slutet har jag även märkt av lite humörsvängningar, men det har inte bara med icke maten att göra utan jag har även pms. Det är SÅ synd om Simon just nu. Det är tur att jag är sysselsatt med annat oftast och att vi bra träffas när han kommer hem från jobbet, så det ska nog gå bra.

Det är alltså 3 dagar sedan jag käkade mat, det var schnitzel med chrisscuts, otroligt gott! Men i ärlighetens namn så ser jag fram emot när jag får äta mat igen men inte den vanliga maten. Det ska vara god och BRA mat.

Eller ja från det att jag tar mitt första "mål" och ca 3 timmar efter det så är det vid den tiden som jag börjar känna lite hunger och mat börjar snurra lite i tankarna. Det är inte någon direkt speciell mat utan det är mest bara grejen att äta. Vilket som, bara man får äta. Det är tecknet på att det är dags för nästa drink/soppa. Jag tar dom alltså med ca 3 timmars intervaller och det funkar jätte bra. Fast om jag jämför med första dagen så tror jag ändå att jag blir lite mer sugen på mat nu när man väl känner lite sug.

Men än så är det ingen match. Och jag vet att jag kommer vara så nöjd när dessa 2 veckor väl är över. Så jag kämpar på, fast det känns inte direkt som en kamp bara.

Inga kommentarer: