När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juni 22, 2008

Till dig.


Simon är söt, det här är ett inlägg till honom. Jag tycker verkigen att han är den bästa som finns och jag skulle inte byta honom mot någon annan i världen. Jag tycker om han även om han har några mer konstiga sidor.

Som till exempel förra helgen så vi var på inflyttningsfest hos Micke och Camilla och Simon tar numret av en kille för att han ska kunna skicka nakenbilder på klotgrillar eller något sådant. Han är underbar.

Eller idag så sa han till mig och konstaterade "Du är lite retarded... men jag tycker om dig ändå". Ja det känns ju bra.

Det är stunder som dessa som faktiskt får mig att skratta och jag inser hur mycket jag uppskattar honom. Tack raring!

Inga kommentarer: