När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juni 24, 2008

Sommar?

Vad är det här, jag såg fram emot att vara ledig en vecka och att det skulle vara strålande sol så att jag kunde ligga ute och sola en stund varje dag. Men icket, nu börjar det dra ihop sig och sammanlagt har jag väl hunnit sola i en kvart och jag börjar jobba på fredag igen. Värdelöst.

Och när det väl regnar vad ska man göra då? Det är inte alls kul att vara ute och hitta på någonting annars kunde jag ju alltid åka inlines, fota eller vad som helst. Men inlines vågar jag inte åka i regn, jag är rädd att det kommer sluta mycket illa då och kameran är jag otroligt rädd om så den skulle jag inte utsätta för fukt och regn frivilligt.

Då måste man hitta på något inomhus, tråkigt värre liksom. Jag har känt för att göra något nyttigt men, hut mycket nyttigt finns det att göra här. Sen är det ju så att alla jobbar, det finns som ingen jag kan hitta på något med, snacka om värdelös tid.

Jag har för mig att det har slutat regna nu i alla fall så jag ska skynda mig att gå broarna medan det är uppehåll. Lite regn har man väl inte dött av men så kul kan jag inte säga att det är att var ute och gå när det öser ner.

Mer sol åt folket!

Inga kommentarer: