När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 21, 2008

Midsommar.

Midsommar var inte alls så pjåkigt, dock hade jag lite för lite kläder, jag trodde inte att det skulle vara så kallt som det var och att vi skulle vara ute så pass mycket som vi var. Tur att solen kom fram där mot kvällen annars hade jag knappt överlevt.

Det var skoj, vi åt god mat och träffade massa släkt och även fast den på pappas sida är stor och i stort sätt alla är galna så har vi ändå alltid skoj. Det var kul också att Micke och Graham var med så nu har jag fått prata engelska också.

Det kan inte hjälpas men jag tycker att det är skitkul att prata engelska och jag måste ta alla chanser jag får. Det är inte direkt så att man prata så mycket engelska nu när man inte går skola längre. Det känns nästan som att man glömmer bort hur man ens pratar.

Idag har det inte hänt så mycket mer än att Oskar har kommit på besökt. Så han ska väl sova här i natt och sedan drar han vidare och ska hälsa på en massa andra människor.

Ikväll blir det film, när Simon väl kommer tillbaka från sin helt oplanerade resa till Källbomark för att fixa något med någon kabel för att Dan och Susanne tydligen grävt av den. Simon väntas tillbaka vilken minut som helst.

Trevlig fortsättning på helgen.

Inga kommentarer: