När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 28, 2008

Stadsfesten, Fredag.

Jag hittade till stadsfesten i alla fall igår. Och jag måste säga att det var riktigt skoj. Simon var full redan före kl 21 så jag trodde att det skulle gå värre än vad det gick men jag måste säg att det gick ganska bra. Vi tog oss hem och Simon kunde gå själv, dock så uppförde han sig nästan som en 5-åring men jag antar att det är något man får leva med när man dricker alkohol.

Träffade massa roligt folk ute, det var skoj. Bla bror och Anna-Sara, jag trodde faktiskt dom skulle vara i Lycksele men icket så gick det med den saken. Sandra B, Emelie, Lisa och sen Elofare så klart som Viktor, Dennis Pip. Fast sen vardet ju andra där också som Johan, Marcus, Lars osv. Träffade också bihangen till en del som Marina, fast det är nog snarare Viktor som är hennes bihang för hon är söt och Viktor är inte lika söt. Sen så började jag kvällen med Maria, Hanna och Josse.

Nu tänkte jag lägga upp några bilder bara, smakprov från kvällen.

Maria och Hanna.

Sötsaken rockar loss med några moves.

Simon och Pip, Peter hängde inte riktigt med här.
(Observera inget finger!)


Jag, Martina och en polare till henne och vi öser i Krutov-publiken.

Inga kommentarer: