När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 14, 2008

Barnförbjudet!

Det här är inte till för att barn ska läsa och för folk som är känsliga, på grund av att jag kommer att svära utav satan!

Jag blir så otroligt jävla förbannad över folk som inte har någon som helst jävla respekt. Jag och Simon har gått över till Johannes för att spela Risk och så skulle dom tjollra på lite med nått angående rollspel. Vi skulle även vänta på 2 till som skulle komma och vara med och spela. Så Johannes och Simon roar sig med sitt och jag tittar på TV, jag måste säga att det var inte allt för spännande för att vara en lördags kväll.

Hur som helst så blir kl 22.20 utan att de 2 som vi väntar på dyker upp och då säger Simon till Johannes att han ska ringa och kolla om dom verkligen ska komma, vilket de i slutändan inte skulle (och det kan ju vem som helst fatta vid det här lagt). Så, jaha jaha, ja men då spelar vi väl då.

I ren jävla protest gick jag nästan hem, VAD i HELVETTE är det för JÄVLA stil att säga att man ska komma och när andra sitter och bara väntar på dem och sen inte dyka upp. Det är ju en jävla ska om dom ringer och säger att dom inte kommer med det gjorde dom ju för fan inte heller utan vi ska ringa efter dom. IDIOTER!

Jag lovar, jag har inte PMS men just nu är jag så arg att jag skulle kunna slå sönder något. Det är så jävla respekt löst. Jag hade självklart kunnat ha annat för mig en lördags kväll i stället för att sitta och vänta på några jävla människor som jag i sanningens namn faktiskt aldrig träffat tidigare.

Ibland skulle jag vilja skylta med det här över hela världen så att folk fattar att man faktiskt inte behandlar andra på vilket sätt som helst. Nu vet jag att det inte alls är att jämföra med kriget i Irak eller stridigheterna i Sudan men, kom igen. Hur många gånger i skolan fick man inte älta den gyllene regeln, Behandla andra så som du själv vill att de ska behandla dig.

Har jag fel, blir jag FÖR upprörd över det här eller?

Inga kommentarer: