När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 20, 2008

Uppdatering.

Jag tycker jag har sagt det hela tiden, men jag har varit så snuskigt trött den senaste veckan och det känns inte som att det är normalt. Fast det är ju bara att kämpa på ändå. Nu har jag missat några dagar att skriva och lite måste jag skylla på tröttheten, ibland har jag hunnit gå och lägga mig innan jag kommit på tanken att skriva här.

I alla fall så jobbade jag på lördag dag och sedan knallade jag till Anna och Fredde som skulle ha inflyttningsfest med grillning och brännboll. Kul var det måste jag säga även om vi inte blev där så speciellt länge. Alldeles lagom, tack vare att Sandra ställde upp på att köra hem oss. Innan sängen gick jag förbi kvartersgården där Anna-Sara hade kalas men jag blev inte så långvarig där.

Saken var ju den att jag skulle jobba bara ett litet inhopp på Phone House på söndagen så jag ville inte vara uppe allt för länge. Och jobba på söndagen gick bra, jag fick sälja en telefon. Det är det inte många som gör på en söndag vill jag lova. Tack vare det sålde jag till och med bättre än Danne om man jämför söndagen innan. Jag är stolt över min insats men inte får jag något ut av det inte, nej nej. Varsågod Krister.

En liten parantes där är att om jag inte har helt fel så fyller faktiskt Krister 30 år idag, Grattis! Hemska tider att skriva något sådant men han läser inte min blogg så han vet inte om det :P

Sen så var det måndag efter söndag och på måndagen hade jag min vilodag eftersom att jag har jobbat nästan hela veckan. Det blev ner på stan en sväng och handling men annars så tog jag det lugnt OCH även sovmorgon.

I morse gick jag dock broarna som vanligt 07.00 men det var inte kul idag vill jag lova. Det småregnade ju, inte alls trevligt.

Jag hoppas det går bra och ärligt så hoppas jag att det inte kommer att vara allt för mycket nytt att lära mig. Nu håller jag på att förbereda mig inför att fara till Skelleftehamn för min första inskolningsdag. Sånt brukar alltid vara lite påfrestande.

Idag ska jag också säga att vi har ett till födelsedagsbarna, Grattis Anna-Sara! Fika blir det nog sen hoppas jag.

Jag har en sak till att skriva innan jag går och tar mig mat och det är att den sista söndagen i varje månad så har vi klubb matcher då ALLA får komma och titta. Så NU på Söndag den 25/5 kl. 14.00 är ALLA välkomna att komma och titta när det är några ut klubben som går vänskapsmatcher. Simon ska gå en match och han vill ha någon support så kom bara förbi. Jag kan tänka mig att det är många som inte vet vad vi håller på med eller ja folk kanske vet att det är Thai boxning men inte så mycket mer. Er råder jag att komma och titta för då får ni faktiskt se vad det handlar om och har ni frågor så finns alla där för att hjälpa till.

Bee there.

Inga kommentarer: