När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 20, 2008

7377.

Grattis till min 7377 dag :D så gammal är jag hur gammal är du?

Jag måste bara komplettera lite, Söndag 25/5, 14.00 i idrottsalen på Sunnanåskolan kan alla komma och kika på matcherna. Det är ju en fördel om man får veta VAR någonstans det är.

Jag måste då säga att jag är helt SLUT i huvudet efter min första inskolningsdag. Det är typ kul men jag inser att jag måste jobba på mina matte kunskaper lite fast det kommer med tiden. Men shit pommes att det är nya saker man ska lära sig, nog för att jag tycker att jag har gjort ett bra jobb idag men ett tag visste jag varken in eller ut så borta var jag i skallen.

Nu har jag mest ont i huvudet, jag ska hitta på något att göra en stund sedan blir det sängen.

Inga kommentarer: