När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 11, 2008

Träning.

Ja, inte ska jag klaga på denna dag inte. Även fast det är väldigt plågande att gå på mina fötter så tog jag mig promenaden till träningen. Jag tog med min kameran för att testa lite och det gick väl så där. Lite pissiga förhållanden är det i en gymnastiksal. Antingen blir bilderna mörka och motiven ok om man kunde se dem eller så blev det lite mer rörelse i bilderna och så ser man faktiskt något. Ja, en erfarenhet rikare är jag i alla fall. Hur som helst så var det riktigt kul att träffa alla och få snacka lite skit med dem som vanligt.

Annars har vi inte gjort så mycket mer än att jag har tittat på Vänner en massa och Simon spelat dator. (Är någon förvånad) Sedan har vi ätit middag förstås och jag har faktiskt fått en stund nu vid datorn så jag har kikat på bilderna och skriva några rader här. Så jag tänkte faktiskt lägga upp en bild så för dom som undrar faktiskt kan se vad vi håller på med. På bilden är det Simon och Jonathan. (Observera att jag inte är någon proffsfotograf direkt och det var första gången jag faktiskt tog med mig kameran och tog kort på något vettigt och inte direkt har lärt mig alla inställningar än osv.)

Nu tänkte jag försöka övertala Simon att vi ska se en film och äta popcorn, mums.

Inga kommentarer: