När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 13, 2008

Smakprov.

Knasigt väder har det varit idag. Ena stunden är det strålande sol , nästa regnar det och sedan kommer halget någonstans där också. + Att det kom några stormvindar i Bureå också. Det är tur att man är en viking och inte ger sig så lätt.

Vill ni veta ett enkelt sätt för hur man ror en Linda, jo ge henne lite bubbelplast så löser det sig i någon timma, men var medveten om att hon inte tar någon hänsyn till människorna i sin omgivning vid att tillfälle som detta.

Jag fick äntligen min kameraväska idag så nu ska jag ut och fota på riktigt. Jag tog en liten uppvärmning idag. I stället för att träna så tog jag mig tiden att gå en sväng och se om jag kunde göra något underverk (ett smakprov finns att skåda). Men i slutändan hamnade jag på träningen ändå men jag tittade bara på. Jag måste erkänna att jag har tappat gnistan där lite men jag blev verkligen peppad på träningen när jag väl satt där, så det ska vi ändra på.

Imorgon är en ny dag, då vet man aldrig vad som händer.

Inga kommentarer: