När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 04, 2008

Min lördag.

Jag var som ganska upptagen igår så det blev aldrig att jag skrev men det är absolut något som ska finnas med. Först jobbade jag på förmiddagen så då får jag några extra slantar och efter det bar det av till Anna.

Eftersom att Anna snart fyller år så blev det bestämt att jag och Sandra skulle fira henne denna helg. Helt enkelt skulle vi bara åka bil och ha skoj och göra det vi kände för. Så dagen fortskred med Buzz, Singstar, grillat, göra sig i ordning, fixa hår och sedan rullade vi helt enkelt.

Vi åkte en sväng till stan via Ursviken, vi lämnade av lite grejer och sedan njöt vi bara. Fredde var med också så han lämnade vi av i Bureå igen. Sedan bestämde vi att vi skulle dra till Piteå med några snabba stopp i stan innan. Kul var det och väl i Piteå var det ju bilar utav tusan eftersom att det var svensson cruising. Vi såg några riktigt fina bilar, där roade vi oss med att glida runt. Vi hälsade även på hos Amanda och främst lånade toaletten. Hon åkte även med något varv. Det var en riktigt kul kväll enligt mitt tycke jag hoppas dom andra hade lika kul som jag.

Hemma stapplade jag väl in där vid halv 4 på morgonen och då var det bara att hoppa i säng.

Inga kommentarer: