När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, maj 04, 2008

Dagen efter dagen före.

Jag inte var jag så pigg när jag vaknade i morse och tog mig till toaletten för första gången MEN jag spydde aldrig, det var bara nära ibland. Så värre har jag mått. Jag har spenderat i princip hela dagen på soffan och sett Vänner. Ut i mellan jag har ätit någon rostad fralla och druckit vatten.

Där vid 1, 2 tiden så kände jag mig piggare och inte direkt besvärad men däremot var jag så trött att ja knappt kunde hålla mig vaken så jag har faktiskt sovit på soffan 2 gånger under dagen och det är EXTREMT ovanligt för att vara mig. Men SÅ snuskigt SKÖNT det är att sova. Jag lovar att det blir en tidigt kväll, alltså kommer gå och lägga mig på några minuter.

Sova är underskattat, imorgon ska jag inte stiga upp förrän jag känner mig utvilad.

Inga kommentarer: