När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, maj 15, 2008

Min enda lediga dag denna vecka.

[x] Gått broarna 07.00
[x] Gått och handlat mat
[x] Tvättat 7 fulla tvättmaskiner
[x] Bakat Negerbollar (observera att det är ett namn och
jag menar inget rasistiskt what so ever!)
[x] Bakat muffins
[x] Dammsugat
[ ] Bakat Lindas berömda bröd
[x] Gått broarna igen

Så har min dag sett ut och jag är ärligt stolt över den men dock så var jag så snusktigt slut där vid middags tid att jag vet inte vad. Tur att Simon kom hem så jag kunde hålla mig vaken. Dock så fick jag lite ont i ryggen och axlarna av att bära hem all mat som jag handlade. När man handlar mjölk, fil, ägg, kött och en massa mer så blir det ganska tungt i slutändan. Men hem tog jag det.

Det blev inget bröd bak heller som jag hade planer på men då får det bli en annan dag, det är ju inte så att jag inte har varit effektiv idag. Det gör att jag är väl värd att sova så nu ska jag hoppa i duschen och sedan gå och lägga mig.

Inga kommentarer: