När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, maj 15, 2008

Hur?

Jag känner att jag håller på att brista av ilska! Nu när jag kommer och går med tvättkorgen från tvättstugan så sitter det ett litet barn (kanske 1 år) på en sån där lite röd bil och gråter och skriker på mamma. Ingen syns till så jag tänker springa upp med tvättkorgen och sedan gå ner igen.

Innan dess så hinner det komma en karl som vad jag vet inte har något med barnet att göra utan tänkte som jag, man kan inte lämna ett sånt litet barn själv. Han tar barnet till sandlådan och försöker få barnet på andra tankar.

MEN hur i HELVETE tänker mamman/pappan till detta barn? Vad händer? Man kan bara inte lämna sitt barn? Det är nästan så att jag blir så arg att jag vill ta till våld mot föräldrarna men det hjälper ju inte till att hitta dem.

Nu vet jag att det här är svårt, men tänkt dig själv som ett litet övergivet barn. Nä Gud förbannat och både fan och hans moster!

Jag blir så upprörd att jag inte riktigt vet hur jag ska sätta ord på mina känslor.

Inga kommentarer: