När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, maj 21, 2008

En ny dag med nya möjligheter.


Nog vill jag lova att det var mycket skönare att gå broarna i morse än vad det var igår morse. Solen sken och den värmde alldeles lagom, vi hoppas på samma sak i morgon.

Annars har jag tidsfördrivit dagen som sådant att jag har ätit frukost, lunch och middag, även sett lite vänner. Diskat och fotat lite. Var ner på stan med Simon och han hade synundersökning genom jobbet så han ska få nya glasögon

Ikväll vad jag ut en enkomt sväng för att fota lite och det är en bild om jag är extra stolt över. Jag är lite nyfiken på om det är någon som vet var jag tagit bilden, en liten kuggis. Jag kan säga att det är någonstans centralt här i staden.


Var är detta?

Inga kommentarer: