När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, maj 01, 2008

Det här är för igår.

Jag hann aldrig skriva något igår och det saknar jag lite för det var en sån
bra dag. Jag började med att jobba och visst kunde jag har haft ett roligare jobb men det brydde mig inte så mycket när jag väl kom till stan. Jag gick hem och fortsatte läsa instruktionsboken till min D80 ute på balkonen i bara bikini för att det var så varmt och skönt. Visserligen kunde jag inte läsa så länge för jag fick typ ont i huvudet för att det var så varmt, så då solade jag bara och mådde gott!

Det var ju trots allt valborgs så någonting spännande kunde man ju göra, men vad hade vi beslutsångest om. Eftersom att det var så himla skönt väder slutar det med att vi skulle gå en promis och där ibland säga hej till David och Anneli, sedan skulle vi vidare och köpa naturgodis och efter det gå hem och parkera i soffan framför en bra film. (Till historien hör att jag skulle upp och jobba 7 (imorgon, vilket är idag nu).) Jag ville inte direkt att det skulle bli så sent. Men ja, det är bara att konstatera att det inte bara går att gå förbi och säga hej till David och Annelie, sen var även Erik och Nina där också. Hela den där familjen är bara för go! Det kan inte hjälpas. Vi stannade självklart kvar där till efter 22 någongång då vi knallade hem och gick och la oss. Helt underbart rolig kväll.

Inga kommentarer: