När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, maj 07, 2008

Äckligt värre!


Promenad blev det. Jag tog med mig min lilla kamera också i fall det skulle dyka upp något att ta kort på. I framtiden kommer det bli D80:n som händer med men jag väntar fortfarande på väskan som jag beställt. Innan jag fått den vågar jag inte ta ut den, jag vill verkligen inte att det ska hända den någonting.

Hur som helst, jag gick broarna med en sväng in på stan och sedan hem. Sedan kom snuttegubben hem och så käkade vi. Handla blev det också, vilket behövdes för i denna familj klarar vi oss inte utan mat.

Något som där emot äcklade mig stenhårt var Rent hus som man kan se på kanal 4, 20.00. Det är det värsta jag har sett, alltså visst jag hat tvärsett reklamen för det men inte mer än så. Men usch och fy och blä. Det var så snuskigt vidrigt, har ni inte sett det tidigare så ta gärna en liten titt i alla fall. Det är värt det. Jag vet då att jag kommer att städa lägenheten i morgon och då menar jag städa den!

De som programmet handlade om hade ju för fasiken kryp överallt! Det var kryp i en förpackning med ett oöppnat badlakan, hur många lyckas med det? Och sen odlingarna de gjorde, var ju vidriga, massa matförgiftningsbakterier och då ska jag poängtera att de BARA var gjorda över 1 natt!

Jag är så glad att det inte är så i denna lägenhet men nog blir man lita paranoid, så jag ska definitivt ta mig en titt imorgon. Nu däremot börjar det dra ihop sig för sängen.

Sov gott mina vänner.

Inga kommentarer: