När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, april 19, 2008

Shit pommes.


Jag är helt slutkörd, massa ont i fötterna och helt mör i kroppen. Ännu en dag med otroligt fin väder så jag, Simon, Dennis och Sanna tog oss en liten promenad idag. Jag och Simon startade alltså i våran lägenhet för att gå till Dennis och Sanna brevid Norhammarskolan, vidare till Eson på A-torp och kikade runt där. Sedan fortsatte vi till Handelsboden på Sunnanå (gamla typ Ica eller nåt sånt) där det finns massa MC kläder. Efter det gick vi ner på stan för att käka en mjukglass. Sedan delades våra vägar, jag och Simon gick vidare själva på stan och köpte oss var sitt par mjukisbyxor och käkade sedan på Subway. Efter det gick vi förbi Ica för att inhandla mat till middagen och begav oss sedan hem. Allt detta tog oss 4,5 timmar.

Jag var mör redan när vi började eftersom att jag var och tränade i tisdag och jag inte har varit där på nästan ! månad, sedan gick jag ju på en promenad själv igår till A-torp, så jag tycker att jag är väl värd lite vila nu.

Jag har inte bestämt mig, antingen ska jag ta ett bad eller så ska jag bara duscha. Sedan ska jag lägga mig på soffan med en tidning och sedan är det dags för middag. Men gode gott det kommer bli med plättar, jag längtar.

Efter middagen lär det inte hända så mycket mer, det blir kanske någon film, lira lite guitar hero eller något liknande.

See you, mate.

Inga kommentarer: