När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, april 21, 2008

Jag är nu redo för miraklet i mitt liv.


Negativiteten är det förflutna och på väg bort. Det är alltid bra att vara medveten om vad man gör och framtiden är verkligen till för förändringar, med all styrka och energi som jag har. Att vara koncentrerad och fokuserad är en hjälp på vägen och samtidigt är det bra att ge plats, lite svängrum för förändringarna. Lyckan.

Jag kan inte ärligt säga att jag har gjort något vettig idag, men måste man det. Nä, inte varje dag. Dock tänkte jag sätta mig ute på balkongen och läsa i solen, men jag var lite för seg. Den lilla solen som fanns på förmiddagen hade då hunnit försvinna. Man lär av sina misstag.

Jag sparar alla projekt till i morgon.

Inga kommentarer: