När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, april 24, 2008

Jag har faktiskt varit nyttig.


Jag erkänner, det blev ingen träning ikväll men vila har ingen dött av ;) I stället har vi faktiskt gjort nyttiga saker, som egentligen skulle ha varit gjort för länge sedan. Vi borrade och satte upp de nya gardinstängerna och och då gardinerna också, så nästa gång du kommer hit Anna så sitter dom där. ;) Sedan så har jag även satt upp min "tygvägg" och lastat dit i princip allt mitt smink. Perfekt där brevid spegeln. Äntligen måste jag säga, men det känns riktigt bra nu och allt är som på samma ställe och det tar som ingen plats heller. Det kan inte bli bättre, helt klart så var det en av mina bättre idéer som jag faktiskt har genomfört.

Nu har jag inte så mycket mer att säga och ovanligt så är detta faktiskt mitt andra inlägg för dagen, tidigare har jag bara skrivit 1 per dag, but who cares och jag gör som jag vill i MIN blogg.

Over and out, roger that.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, vilken smart och snygg sak! Skulle själv behöva nåt liknande men då Anton är inredaren i familjen och han själv inte sminkar sig så får nåt liknande vänta tills vi hittat ett större boende :)

Linda sa...

Ja den kunde ha varit snyggare men jag är helt klart nöjd med den. Haha, ja men jag tror faktiskt att man klarar sig utan en sådan. :)