När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, april 17, 2008

Glassa.


Vilket underbart väder det är idag, helt otroligt och jag bara njuter.

Jag har sprungit runt i affärer med mamma och då kom vi på den lysande idén att vi skulle söka reda på blomman Ixora men av alla blomsteraffärer vi var in på så hittade vi bara 1 person som visste vad det var för blomma vi pratade om. Tyvärr så hade ingen den inne men den skulle beställas efter, så jag kommer få min blomma tillslut. Nästa vecka någon gång... fortsättning följer.

Jag knallade runt på stan själv ett tag, träffade massa trevliga personer som det var länge sedan jag såg. Kul, kul. Hann med att käka en mjukglass med min bror. Helt underbart att sitta ute i solen och glassa med en glass i handen.

När jag väl kom hem så ser jag att posten har kommit och att de 2 fototidningarna som jag beställt efter hade kommit, nu har jag även intressant läsning framför mig. Kan dagen bli bättre? Jo, jag tänkte nämligen fara och träna ikväll också.

See you there my friends, over and out.

Inga kommentarer: