När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, april 16, 2008

En prövning.

En blogg. Ja, varför inte?

Men jag måste säga att det här var svårare än vad jag trodde. Vad ska jag skriva? Först måste jag komma under fund med om varför jag skaffade denna, om det är för att få skriva av mig eller om det är för att andra ska få veta vad som händer i mitt liv och vad jag tycker och tänker eller om det är för att ge andra en bild av mig och bara skriva vissa utvalda delar?

Efter många om och men så kommer jag fram till att det nog är en blandning av allt men jag måste säga att jag tycker synd om människor verkligen tänker läsa min blogg. All heder till er som gör det.

Nu är allt det här väldigt nytt, jag har ingen aning om hur någonting fungerar här så jag tar ett litet steg i taget och det kommer förhoppningsvis bli bättre när jag är lite varm i kläderna.

Ja, jag kan ju dela med mig lite av min dag. Jag är hemma hos mamma och pappa just nu eftersom att jag ska jobba i Bureå ikväll och så har jag varit snäll och torkat fönstren åt mamma. Jag och mamma hade en kul konversation om blommor och mamma har en blomma som hon inte riktigt vet vad det är för någon men den är väligt fin och jag erkänner eftersom att en av blommorna som jag köpte för inte så länge sedan inte blev så långlivad funderar jag på nya allternativ. Ixora heter den och om jag har läst rätt finns det 400 olika arter av den men fin är den så det är abrolut något som jag ska kolla upp om den finns att köpa här i krokarna. Om det är någon som har ett tips på någon fin blomma så säg bara till.

Nu tänkte jag klicka vidare här lite men jag återkommer när jag har någonting på hjärtat.

Inga kommentarer: