När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, april 26, 2008

Både och.

Jag känner att jag måste kompletera det senaste inlägget lite, jag missade väl en del eftersom att jag var GANSKA så trött. Det var en riktigt kul kväll tycker jag. Vi spelade lite Guitar hero och inte att förglömma så ägde jag Anna-Sara och Dennis på att spela bak och fram, tvärtemot, helt omvänt. Jag var king! Sedan spelade vi även Neger vilket jag också hade stora framgångar i men Ruter 7 gick inte alls lika bra.


Sedan fortsatte kvällen och endel började elda en brasa och andra att inne och pratade om allt och ingenting, men mest blev det om allt som vi varit med om. Om alla pinsamheter vilket gjorde att vi fick oss ett gott skratt. Där ibland så var det även brottning som jag nämnde i det tidigare inlägget. Jag blev även kallas för Fröken Enkvist vid ett flertal tillfällen. Olika utmaningar blev det också, mest för att fastställa vem som var vigast och lite annat. Tack och lov hamnade inget av det på bild.

På tal om bilder så har jag massa skojiga sådana. En Pip utan kepa och inget finger i vägen, "nakna" killar som dansar till Kung i baren, en Fredrik som ser ut som han håller på att skita ner sig när han kramas med Kim och massa massa mer.

Jag försöker bara säga att det var en kul kväll, vad som hände efter att jag lämnade huset har jag ingen aning och jag vet inte om jag vill veta. Det var vid det läget då nästan allting skulle kunna vara möjligt att hitta på, i alla fall från en del personer sida.

Det går helt klart att göra om någon gång. Sedan vill jag ägna en liten tanke åt Anna som verkar ha haft allt för kul och idag har massa huvudverk och måste baka bullar, kämpa på sötnos.

Nu vill jag säga att jag är väligt trött och ska gå och sova en stund innan det är dags för att fixa käk och sedan fara och jobba igen. Fast jag måste erkänna att jag var inte så trött idag som jag trodde att jag skulle vara, det kan ha att göra med att det nästan är som semester nu på jobbet när det är en del som är på avlastning och någon ligger inne på lassa, vilket också är de jobbigaste och mest krävende vårdtagarna. Jag vet att det inte är moraliskt rätt men jag gör en liten våg inombords. Detta kommer innebära att det kommer bli en chill kväll, ingen stress.

Jag hade dock hellre varit i stan med min raring både hos Marcus och hos Anton men man kan inte få allt som man vill ha här i världen. Det är bara att bita i den sura citronen.

(ett irriterande avslut, jag får inte stavningskontrollen att funka så nu har jag säkert skrivit en massa tokigt som vanligt, jag brukar ju inte läsa igenom allt för ordentligt, but that's not my problem. Stackars er som läser.)

Inga kommentarer: