När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, februari 05, 2014

Oj, eh tiden gick visst!

Ja här har jag väl inte skrivit på nästan ett år, har väl inte direkt haft behovet och har väl inte heller tagit mig tid. Jag har idag efter ett oväntata samtal kollat igenom bloggen här lite och så fruktansvärt kul. Här har jag verkligen skrivit vad jag tyckte och tänkte, inte för att jag ångrar något absolut inte men sjukt underhållande. Kan inte göra annat än att sitta och småflina när jag läser men så roligt att ha kvar och faktiskt kunna läsa i efterhand. 

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska försöka ta upp skrivandet här och denna gång ska jag inte inbilla mig att det kommer bli som förr men det kanske dyker upp någor inlägg ibland, som en kul grej så får vi se vad det leder till.

Idag kan jag faktiskt säga att jag har gjort något kul, fick ett armband av mamma och pappa i julklapp men det var för stort så jag lämnade tillbaka det och tog pengarna för att köpa ett som passar. Tyvärr hade de nästan inget kvar där precis efter jul så jag la det på hyllan tills idag, eller igår kan man väl säga. Snubblade in på Efva Attlings sida med superfina smycken, smycken som jag gick in och tittade på någon gång om sänder när jag bodde i Oslo, men det föll mer i glömska sen. Så jag bestämde mig för att jag idag skulle slå till på det som passade mig bäst och något som jag tyckte var fint. 

Sagt och gjort, på lunchen sprang jag in till en återförsäljare, tittade i någon minut innan jag bestämde mig. Det tog längre tid att flytta över pengarna än att bestämma sig när jag väl var där. Så detta armband är vad jag kom hem med, super nöjd. Blev lite kär!


                              

Inga kommentarer: