När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, maj 01, 2013

Sova om jag får be...

Woho, tröttare än tröttast just nu. Jo, men jag vet att det är självförvållat men det hjälper mig inte att bli piggare för det. Men idag mina vänner har det hänt grejer, jag är godkänd nu för dagen D som är på lördag. Nu ska jag bara mentalt förbereda mig för detta.

För att det ska stå något roligt här så tänkte jag lite snabbt summera mitt valborgsfirande. U och jag hade alltså styrt upp en liten fest här hemma, läs: U styrde upp en fest med hennes vänner och jag fick vara med. Det var jätte trevligt, vi grillade och åt go mat för att sedan umgås och spela spel/leka lekar.

Därefter begav vi oss till Tannefors slussar för att höra på studentkören som sjöng, se när brasan tändes och där efter lite fyrverkerier. Super mysigt! Eftersom att jag skulle upp tidigt så hände det inte så mycket mer utan jag tvär pluggade lite och sedan sov jag.

Nu är jag så utpumpad att jag storknar, jag ska dessutom till Stockholm imorgon och jobba och tåget som jag brukar åka med var fullbokat så nu måste jag åka 40 min tidigare. Inte kul om jag får be, men nu blev det så. Alltså vore det inte helt fel om jag la undan detta och sov en stund så jag orkar jobba lite.

Simma lugnt allihopa!





1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, vilken snygg bild på en tokig tjej och rolig blogg!! Simma lugnt ;)