När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, maj 03, 2013

Ja, det kan vara sista gången jag skriver...

Okej, jag borde redan ha sovit för typ en timme sedan men nej, jag har haft saker att göra. Mest se till så jag får med mig allt till imorgon. Mycket som ska förberedas och tar med. Både inför festen vi styr upp för att fira allvaret men även sovgrejer när det blir att övernatta. Haha dom kommer tro att jag flyttar med allt det som jag tar med mig. Men jag tänker inte frysa och jag måste ju se till att få med all utrustning också.

Så nu gäller det, nu är det allvar på riktigt. Det är verkligen upp till bevis imorgon. Jag bjuder på en katastrofalt dålig bild på mig själv om ut i fall det skulle gå dåligt. Ja det kan faktiskt hända annars så bjuder jag också på ett smakprov inför vår fest imorgon. Vi har skogshuggartema och jag har gjort mitt bästa på den korta tiden. Så här kommer det se ut.

Go natt allihopa, lite skönhetssömn så hoppas jag att det kommer gå kanon imorgon!

Inga kommentarer: