När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, april 22, 2013

Muskler man inte visste att man hade, eller?

Seriöst, jag har SJUK träningsvärk i "runkmuskeln" på vänster arm, ja det är säkert befogat men kanske inte som namnet får er att tro. Jag har ju ändå haft fullt upp i helgen och ja man verkar upptäcka muskler som annars inte brukar användas så ofta.

I alla fall så har jag varit på jakt idag, en jakt om en lite mer billigare livförsäkring eller det är kanske inte rätt ord men för att förebygga skaderisken här i framtiden. Enligt prislappen skulle detta ha kostat mig hela 1200kr men väl i kassan behövde jag endast betala 778kr och vem säger nej till det!? Sjukt värt i mina ögon.

Nu får vi bara se hur jag ska göra med skor egentligen, det blir nog att köpa ett par för säkerhets skull och ta med de jag redan äger (de på bilden) och kolla om de är ok att använda eller behöver ännu bättre dämpning och då ja, ha det på de andra paret skor som jag köper. Om de inte behövs är de ju bara att lämna igen så.

Ja, annars så har jag verkligen fullt upp, det kommer vara riktigt intensivt nu ett par veckor det är till och med en massa plugg att göra och träningen kan jag nästan glömma. Men snart så kommer jag nog få rätsida på allt.

Nej, det kanske är dags för det där pluggandet eller?

Inga kommentarer: