När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, januari 09, 2012

Nytt år, nya möjligheter!

Nämen hej! Det kanske är dags för mig att ge ett livstecken här nu. Jag tror inte det undgått något att det är ett nytt år och nya möjligheter.

Jo vad gör jag riktigt. Jag har som sagt sålt min själ till djävulen och jobbar som telefonförsäljare, har bott inneboende hos världens sötaste tjej men det var bara tillfälligt. Så efter många om och men lyckades jag hitta ett nytt boende till detta år, i alla fall så är det för denna termin/halvår men då har jag köpt lite mer tid till mig själv.

Jag storm trivs med mina arbetskamrater på jobbet, dom är lika knäppa som jag och vore det inte för dem så hade jag nog inte varit långvarig på detta jobb. Men väl där nu så har det väl gått ganska bra för min del och det känns rätt bra. Jag var lite rädd för att det kanske inte skulle gå lite bra efter nyår men det gick fint.

Jag fick världens bästa julklapp, alltså åka hem över jul och allt tack vare mamma och pappa. Sen fick jag ju ledig också vilket var skönt så det kändes som att jag var hemma en evighet men ändå hann man inte med att träffa alla som man vill, som vanligt.

Nu sitter jag i alla fall i mitt nya rum där jag ska bo, mitt i stan. Underbart skönt för övrigt att ha gångavstånd till allt! Det finns självklart alltid saker kvar att göra här men vem bryr sig. Jag trivs så det är blir nog kanoners.

Jag har än inte riktigt koll på hur jag ska göra med min träning. Var, när, hur? Men det löser sig.

Jag tänkte också att jag kanske till och med skulle kunna lägga ner lite mer tid här och skriva om vad som riktigt händer. Som det ser ut nu så KAN det hända att det blir en ganska stor ändring och jag ber till gud att det blir så! Men det återstår att se och det är en karamell jag tänker fortstätta suga på lite innan jag berättar något om det här.

Jamen sådär, är det något ni undrar över? Annars hoppas jag att detta gav lite svar.

Inga kommentarer: