När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 11, 2011

Hur gick det?

Min frånvaro beror på lite olika saker just nu. Först så blev jag besviken över att vi inte fick filma Lenas fight och även fast Elin tjuvfilmade med hennes kamera så var ljuset så dåligt att man knappt såg in i buren på andra sidan gallret när man filmade.

Sen ville jag att Lena själv skulle få chansen att berätta om resultatet. Det var nämligen så sjukt nära, det gick hela tiden ut och domarna var inte eniga. Lena förlorade med något ynka poäng tyvärr, även fast hon gjorde en kanon fight så kan jag kanske tycka att det blev lite fel beslut.

Efter fighten har Lena varit på bra humör och det blev ändå att fira så när vi väl kom oss hem till San Diego var det bara att byta kläder och se vad stan erbjuder. Vi gick inte alls långt när klockan han bli så mycket. Sedan fixade vi natta mat och umgicks med Jon och Sam hemma hos oss. Hur tokigt kul som helst hade vi!

Idag så kan jag inte säga annat än att jag vill inte stiga upp, jag borde hämta vatten att dricka för denna gång har jag inte riktigt sluppit undan att vara bakis.

Mamma, jag såg smset men vi har just kommit fram till att vi inte kan använda våra nummer internationellt så jag kunde inte svara. Jag missade tyvärr när du ringde annars hade det funkat, gissar jag.

Nu ska jag nog sova en stund till. Jag är så sjukt stolt över vår lilla fighter!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: