När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, april 06, 2011

Här var det bilder!

Jag känner att ni förtjänar lite bilder här och då blir det så roligt att jag tänkte visa allt nytt jag handlat här borta. Kanske inte vad ni hade hoppas på, men det är inte förrän nu som vi har kommit igång med att filma lite träningar. Sen så känner vi väl som att vi inte vill lägga upp allt i bloggen när man inte vet vilka som läser men också för att respektera de vi tränar med och där vi tränar. Så det blir det väl lite sparsamt om, men vi måste se till att fixa något videoinlägg snart känner jag.


 Hur underbar som helst!
 Här är jag, tur nog är mina blåmärken bra täckta. Allt jag har på mig är nytt, jeansen och niketröjan. Fullständigt ok att stå på toaletten för att ta bilder, eller?!
 Shorts och hängsel-shorts.
 Converse linne och "tröja" eller räknas det typ liknande tunika?





 Det går väl inte riktigt missa var vi tränar?
 Nya shorts så jag har några att träna jiu jitsun i, jäklar var de går åt kläder när man tränar flera pass per dag. Köpte 2 par av de svarta.
Var lite svårt att ta en bild och lite svårt att se på den men dessa shorts tog jag med mig hemifrån och visst dom satt inte super tight. Lite le lösa, men nu är det som att jag rymmer minst en knytnäve mellan, det är ju både bra och dåligt. Jag kommer sakna shortsen för jag tycker om dem men dom kommer inte med mig hem igen när det känns överflödigt med ett par shorts som är förstora. Måste ju ge plats för allt annat.

Om det finns några nattugglor där hemma så kan ni se oss tränna jiu jitsun kl 01.30 (om jag räknat rätt) svensk tid. Och jag har väl inte riktigt sagt var det går men klicka här så kommer ni till hemsidan. Nu så ska jag ta hand om tvätten som Lena är så duktig och har skött idag så vi sen kan ta en siesta. På återseende kära vänner.