När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, mars 05, 2011

Yes, yes och lite till yes!

Jag har fixat sommar jobb nu, sjuk skönt att ha det gjort innan vi åker och jag måste erkänna att redan nu de senaste dagarna börjat vara att litet stressmoment. Men nu är det spikat, jag ska jobba med mamma (jej?) på höken. Dock kommer ju mamma ha semester och när hon bara jobbar 50% är det inte direkt som att vi kommer ses 24-7 ändå. Så det ska nog gå bra, men som sagt SJUKT SKÖNT att det är fixat!

Jag kan inte säga att det var mitt förstahandsval men jag lever inte i en värld där jag få välja så det är bara att ta det som erbjuds! Men nu vet jag i alla fall att det kommer trilla in pengar i sommar och slipper då tänka på vart enda öre jag spenderar i USA. Nu kan jag nästan med gott samvete handla lite när jag vet att jag kommer klara mig fram till sommaren.

Så på tal om träning (som vanligt) är det dags igen för ett pass idag. Det är bara att tagga till nu och så ska jag göra mig klar för att dra! Hoppas det blir ett kul pass, ska också köra marklyft och knäböj idag, (jej?). Nu när jag börjar göra rätt på övningarna känner jag verkligen hur jobbiga de är men se det positivt, träna är fett nice!

Over and out.

Inga kommentarer: