När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, mars 26, 2011

Vilken dröm!

Nu är klockan så mycket som runt halv 9 på morgonen här och vi är nyvakna. Sådär 2 minuter innan klockan ringde vakande jag av en mindre trevlig dröm och jag kan ju inte säga annat än att gårdagen påverkade innehållet i drömmen. För att dra det lite snabbt så var vi på gymmet och jag hade glömt ta med mig ett par shorts och så var min träningsväska borta. Så jag sprang omkring på gymmet i trosor och t-shirt medan Lena hade gjort sig klar och gått iväg någonstans och kört igång.

Så nu vara alla putsveck. Jag kände paniken över hur folk nu dessutom kommer tycka att jag är knäpp för hur jag ser ut men sen mest över vad instruktörerna sedan skulle tycka om mig eftersom att det verkar som att jag inte har någon respekt för dem alls.

Tillslut hittar jag min väska och inga shorts, hinner springa rätt inte i en kille som ber mig i stort sett dra åt h-vete för att jag inte ser mig för och sedan hittar jag Lena och frågade varför hon inte bara sa var de gick. Det slutar med att vi båda står och skriker på varandra och att jag sedan ska försöka gå hem. Sista av allt så på vägen hem befinner jag mig i sverige och håller på att falla av en bro.

Var den biten kommer in har jag ingen aning, men jag tänkte att ni kanske ville veta vad fantasin kan spela en för spratt här på andra sidan. Och vad tar jag med mig från detta, jo vi ska fixa så att vi får ha skåp på gymmet och i det så ska jag ha ett extra ombyte av träningskläder, shorts, t-shirt och sport-BH.

Nu frukost mina vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, vilken dröm... haha. :-) Låter som att ni har det awesome där! :-)