När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, december 18, 2010

Myspys!

Jag har varit till Sandfors och mys med släkten och druckit glögg, inte för att det blev så mycket för mig. Det är inte riktigt min grej, men jag såg fram emot att smaka årets saffransglögg. Men hur var det där med saffran? När jag drack den kunde jag dock inte tänka på annat än alkoholeftersmaken och jag vet inte om det är så bra betyg?!

Men himla mysigt är det och kul. Nu är jag mest trött och är riktigt sugen på att lägga mig och sova, det vore nalta skönt! Men jag är vaken en stund till tänkte jag, pilla runt lite på internet och läsa lite bloggar och sedan hoppa i säng. Det bästa med helgen är att det är söndag i morgon = 1 ledig dag kvar! Det säger jag inte nej till!

Inga kommentarer: