När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, december 21, 2010

Det är verkligen att välja mellan, bäst i världen eller tråkigt som tusan!

Bara imorgon och sedan "lov"! Inte tusan kommer jag ha något lov, jag kommer plugga utav tusan, något annat finns inte. Eller på dagen = plugga och kvällarna har väl lite olika kvällsaktiviteter så vi får väl se hur detta går.

Sitter nu med kemin men på en stund ska jag iväg och fika med klassen hemma hos Dennis, det är i alla fall kul att klassen vill hitta på saker. För de som inte redan åkt hemåt dom som kommer långväga ifrån då åker nog dom flesta imorgon eller torsdag. Hur ska jag klara mig utan klassen på hela tiden då?!

Jaja, det löser sig nog. Igår kväll innan jag la mig pillade jag på med dessa 2 bilder på Sofie (i min klass) den ena finare än den andra.

Inga kommentarer: