När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, augusti 18, 2010

Tanken var en bild.

Det blir en liten semester för mig i alla fall. Efter helgen i Fromheden så kom jag fram till att om jag någon gång faktiskt ska ha tid att åka ner till Micke och Helen så är det ju faktiskt nu innan skolan börjat. Så jag slog en pling till dem och frågade om dom hade några planer för helgen, vilket de tyvärr hade och ja, det skulle inte funka om jag hängde med när det skulle vara barnfritt. Så då var det inte så mycket annat att göra än att det inte skulle bli någon tripp.

Men så pratade jag lite med Pierre och han tyckte att jag skulle komma ner ändå och jag kunde inte låta bli att kolla vad det skulle kosta att åka och såg att ja men det var egentligen inte så farligt att ta nattåget men jag hade inte alls bestämt mig för något just då och självklart så hade de höjt priset nästa gång jag kolla det och då kände jag stressen lite. Om jag ska åka så måste jag ju som bestämma mig så att det inte kommer kosta skjortan (vilket jag egentligen tycker att det redan gör) så sagt och gjort så bokade jag tågbiljett ner. Så så blir det. Hemresan återstår att se när och hur den blir.

Så även fast Micke och Helen är upptagen i helgen så åker jag ner och tänker då att jag säkert hinner träffa dem på veckan sen. Sen får vi se var detta slutar och när jag kommer hem. Och så kanske jag ska lägga till att jag tar nattåget på torsdag så jag anländer till Linköping kl 9 på fredag.

Haha men själva poängen med detta inlägg var egentligen att jag tänkte lägga upp en bild för att det var varit ruskigt dåligt om sånt på senaste tiden men så är det när man flyttar, man har inte riktigt tid.

Bilden togs i Boviken på Chrilles kalas. Det var helt jäkla underbart fint där och när jag tänker efter så har jag inte lagt upp några bilder därifrån än.

Inga kommentarer: