När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juli 27, 2010

Norsk lokalkändis.

Några veckor innan jag åkte hem från Norge så blev jag intervjuad genom jobbet. Det var en förälders idé att framhäva hur bra det är att vara vertshejm så att allmänheten ska får mer insikt i vad det innebär och hoppas att fler ska bli positiva till idén. I alla fall så var det sagt att artikeln skulle dyka upp i tidningen medan jag var i Norge men jag han aldrig se den i alla fall.

Jag frågade nyss min dåvarande pedagogiska vägledare om hon hört något mer om artikeln och sa då att den blivit publicerad så jag kikade på nätet och hittade den. För att läsa om mitt jobb som jag hade i Norge klicka här.

Dock så har jag fått höra att tyvärr så har de inte fått ihop tillräckligt med vertshjem så att efter 18 års verksamhet så stängs dagiset ner. Lite trist måste jag verkligen säga när detta jobb ligger i toppen av min lista.

Inga kommentarer: