När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juli 25, 2010

Fullt ös i helgen.

Vilken helg. Fullt på drag med trästocks, Melissa Horn och 50år fest i Drängsmark. Kul har jag haft det. Trästocks har jag väl egentligen aldrig tyckt vara så speciellt, det brukar inte riktigt vara så intressanta artister där enligt mig med undantag för oftast 1 eller 2 st. I år var det Melissa Horn och hon var helt fantastisk!

Sedan har jag boxats lite i ringen, kul värre men sjukt jobbigt! Och så åkte vi till Drängsmark igår för att fira moster Kerstin som fyllde 50 i onsdags. Riktigt kuliga lekar vid maten till exempel och även efter. Sedan som vanligt när mest föräldrar kör hårt så gör dom som dom flesta andra och kör för hårt! Jag var sjukt trött när jag på fredagen inte lyckades somna förrän efter 3 på grund av omständigheter och att då var uppe till 2 på lördagen visade sig sedan där på slutet med att man får så sjukt bra humor. Gud vad vi skrattade och skrattade och jag kommer inte ihåg när jag hade så kul senast. Det måste nog har varit sommarfesten med jobbet i Norge.

Jaja nu har jag landat igen och är sjukt trött även idag. Nu ska jag ta att styra upp något som kanske en dusch så man börjar se lite anträffbar ut. Sen så får vi se vad jag hittar på en dag som denna när inte vädret är helt på topp, men vad gör det? Jag hoppas på att få spela massa spel!

Inga kommentarer: