När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juni 25, 2010

Midsommar.

Jag har gjort mina försök till att hitta den rätta midsommar stämningen men den infinner sig inte, inte ens lite. Det är som om att jag inte har fattat att midsommar finns, har jag redan glömt det liksom? Ka sker? Det är nästan som att det verkligen verkar var på tiden att åka hem så man kommer ihåg vad allting handlar om.

Det känns faktiskt lite hemskt, även fast jag försökte med att göra någonting idag så stod grilla på schemat. Men hehe det blev ju som det blev med den saken, regnet joinade oss sådär lagom till när jag skulle kosa mig ute på balkongen.

Og vet dere vad, jeg kommer til og savne norsk jeg. Kofor kan man ikke snakke norsk hjemme? Och alla fullkomligt goa dialekter! Men ok, det klår liksom inte midsommar i Sverige, men midsommar i Norge det är fan inget att ha.

Jag är osäker på om jag har lagt upp bilden på buketten jag fick på sommareavslutningen. Jeg husker ikke, så da gør jeg det nå uansett.

Inga kommentarer: