När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 11, 2010

Blev sjukt trött!

Jag fick ett infall och byggde en egen liten hemma studio. Nu när jag har börjat fota i Raw så är det ju som mycket bättre, att blir ju bättre i kvalité men det tar en hel del tid då, i alla fall innan man är van och har lärt sig en del knep.

Så nu bjuder jag på en bild på min lilla studio och så får det vara det. Jag blev så sjukt trött i ögonen och knäpp i huvudet så det får vara. När bilderna är färdiga så kommer dom upp här, troligt vis i morgon eller så blir det bara någon bild kanske inte alla.

Jaja, nu kan jag inte tänka rakt så nu ska jag nog sova, det behöver jag!


Sen så har jag "pantat in" mina mynt. Alla mynt som man får i detta land har jag lagt i en burk och summan var nu uppe i 800 kr. Så jag tog exakt 599 kr av dem och köpte mig ett par skor. Nu är det bara att börja lära sig gå i dem, bild får komma sen på dem.

Inga kommentarer: