När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, maj 28, 2010

Bara jobb först.

Då var det fredag och inte har jag tränat någonting denna vecka heller, jag verkar aldrig bli av med slemet i halsen och hosta som nu bara kommer när jag anstränger mig. Men imorgon eller kanske idag hade jag tänkt att jag skiter i allt och tränar i alla fall men kanske inte idag.

Vad som händer idag blir att i första hand vinka av Malin och Henrik som nu lämnar oss. Vad trist tycker jag verkligen men vi kommer snart efter. Dock blir det inte heller allt för långt i från när dom landar i Luleå men haha det är ändå rätt stor skillnad i jämförelse på att bo i huset bredvid.

Jag hoppas att allt går bra för er, packningen, flytten och körningen. Så ses vi sedan hemma i Sverige :)

Inga kommentarer: