När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, april 10, 2010

Vår i Oslo!

Nu är det lördag och även idag har vi helt sjukt fint väder! Jag tog mig en sovmorgon och ja den blev faktiskt lite längre än vanligt, jag sov väl till hela halv 11 idag. Sedan så sölade jag på en hel del här hemma med frukost och så innan jag tog mig iväg på gymmet, det är helt underbart att vara där men synd att det ändå tar en del tid när det är så fint väder ute. Men det hade jag ju verkligen inte tänkt gå miste om så efter allt med duscha och vad det nu heter så tog jag och Simon en promenad i det fina vädret och även fast det nog egentligen skulle ha varit längre för att verkligen njuta av det fina vädret så blev det bara till Ica maxi.

Där hade dom 10-kronors marknad men det var inte så mycket intressant men dock verkade det som att dom visste att vi skulle äta lasagne idag för hälften av allt vi behövde kostade nämligen 10 kr. I alla fulla fall så ser jag när vi står i kassa kön att man kan köpa glass för 10 kr också så jag kastar mig självklart över för att välja mig en glass. Dock visade det sig att den jag valde till Simon inte alls kostade 10 kr men så går det när man inte läser det finstilta. Den bjuder jag i alla fall på.

Så på hemvägen traskade vi i solen med en glass i handen, HELT SJUKT UNDERBART! Ps, vi gick också för vi massa (läs: några) vårblommor, så här bjuder jag på en bild. Ds.

Inga kommentarer: