När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, april 10, 2010

Fredagskos

Igår kändes det helt sjukt bra när jag knallade hem från jobbet eftersom att det var varmt och sol och riktigt fint väder. Simon var dessutom sugen på plätter så dagen kunde väl inte bli bättre ? Frossa i plättar och paltkoma var givet men jag lyckades ta mig själv ur det och blev bjuden på en tjejkväll med lite pizza, vin och god frukt. Just då kände jag mig helt sjukt trött och var övertygad om att jag inte skulle klara att ens ta mig dit men hallå, hur kul är det att gå i pension i förtid. Så jag peppade upp mig lite och åkte iväg.

Detta är jag väldigt glad över för att det var himla trevlig med mycket prat och en hel del skratt, verkligen fredagsmys! Tusen tack för en trevlig fredags kväll.

Inga kommentarer: