När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, april 26, 2010

Då var det ny vecka.

Hum, jag som hoppades att det skulle ligga något i postkassen idag och inte bara alla gratis tidningar som vi får som vi inte ens tittar på och låter ligga kvar i en hög, det är säkert minst 10 st som skräpar. Men utöver tidningarna var det tomt. Då måste det komma i morgon, vi hoppas.

Vad ska jag göra nu då? Det gick väl bra att jobba idag, riktigt trött i morse kan jag ju erkänna men det hade jag ju väntat mig också. Annars så var barnen snälla, 1 sjukt men då fick jag 1 extra också vid 11 tiden. Men det gick fint.

Så nu är jag hemma, ska tvär duscha av mig alla jobbaciller och sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Fick just ett sms om att det är ok för mig att gå och köpa in lim till jobbet, så slipper jag vänta på att det ska handlas till mig och att jag sen ska få tag i det. Så då blir det väl en sväng upp på Storo helt enkelt men det är väl helt ok en måndag.

Inga kommentarer: