När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, mars 05, 2010

Jag tror aldig jag vill sluta träna här på Storo!

Just hemkommen från gymmet och känner mig nöjd och glad över att folk är trevliga där och idag kommer det fram en kille till mig för att hjälpa mig. Detta var fjärde gången jag tränar marklyft på gymmet alltså jag är inte direkt ett proffs men så kommer en kille fram och frågar vad som egentligen är min tanke med att göra denna övning, vad är det jag vill träna. Jag tränar det egentligen bara för att jag vet att det är en bra övning och så säger Simon att jag borde göra det, och vad jag tror är att man tränar rygg. Han förklarar att en massa för mig och säger att han tycker att jag ska göra si och så för att "komma åt" att träna vissa muskler bättre.

Skit kul är det verkligen att folk faktiskt vill hjälpa till dock så kan man ju också se det som att han tyckte att jag SÖG på vad jag gjorde och kan inte stå ut med att se på det, eller? Nämen det känns bra, nu är det helg!

Imorgon drar vi en vända till Sverige för att handla det ska blir skönt och så hoppas jag på en sovmorgon också!

Inga kommentarer: