När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, mars 30, 2010

Det enkla är gjort.

Tanken var att jag igår skulle ta tag i det här man att kanske skaffa mig ett sommarjobb till sommaren om vi nu kommer oss hem. Jag var helt inställd på det och lite peppad men då mådde jag ju fruktansvärt kasst så det blev inget av det. Men idag så mår jag mycket bättre, jag har ätit en ordentlig frukost och nu är det enkla gjort.

Jag har tagit reda på alla ställen dit jag tänker ringa, nu är det bara det jobbiga kvar. Att ringa till dem och skicka in papper, om det är möjligt. Jag har ingen aning om vad jag har för chanser egentligen men jag hoppas att jag ska lyckas få något att göra i sommar och med något att göra så menar jag inte att jag vill ha en heltid utan en liten deltid någonstans där det vore RIKTIGT skoj att jobba. Som i skobutik :P

Men nu är det så att jag känner mig bra idag och "peppad på livet", det är sol och fint väder ute så jag tro att jag väntar med telefonsamtalen lite till senare idag och ska ta vara på det fina vädret som är fint just nu, man vet aldrig hur det kommer se ut senare idag. Så nu ska jag fixa till mig så att jag inte ser ut som en döing längre sedan ska jag ut på upptäcksfärd i oslo, det har en promenad i åtanke, en längre sådan.

Inga kommentarer: