När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, januari 18, 2010

Sådär ja.

Sådär saker och ting börjar arta sig. Jag har pratat med en kvinna på Skatteetaten och bolignumret det är fixat nu. Sen så mamma om jag glömmer och ringa och säga till så behöver du inte betala räkningen för ht09, den är bara att kasta för dom har makulerat den och det kommer i stället en för vt10. Så det börjar fixa sig allt med Umeå och läsa upp Matte C på distans.

Så nu tog jag tag och beställde boken så då kommer det nångång under veckan. Då har jag något att göra på dagarna, utöver att göra hum ingenting. Nämen jag har tänkt försöka vara aktiv och söka jobb och inte bara sitta hemma och spela PS3, som skulle vara kul.

Nu ska jag ut i förrådet en sväng och lämna lite grejer men också leta upp en bok som borde finnas där inne någonstans i någon låda och antagligen en av de som är längst in och längst ned. Skulle kunna ta en bild så ni får se hur kul det är att gå dit ut.

Inga kommentarer: