När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, januari 07, 2010

Och så var man tillbaka.

Rätt så skönt att vara hemma igen så man kan få ordning på allt. Jag gilla mina rutiner. Igår morse var jag nästan lite smått sugen på att faktiskt fara på jobbet men efter en dag så är det som bortblåst. Jag känner nästan att jag inte kan sluta fort nog mest med tanke på att vi får den nya ungen redan nästa vecka och jag hade hoppats på att hinna sluta innan.

Men hemma är bra, det ska bli skönt att i kväll få träna igen, jag känner också att jag måste städa upp lägenheten lite och packa undan eftersom att jag än inte hunnit med det men det får bli ikväll. Nu är det snart dags för jobb igen men jag tror jag ska sitta och filosofera en liten stund till kanske och hoppas på att det inte är lika kalt idag så jag faktiskt kan kasta ut barnen en stund. Jag tror det blir långkallingar idag.

Vi ses.

Inga kommentarer: