När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, januari 04, 2010

En riktigt trevlig kväll!

Sådär ja nu var min semester över. Jag har nu packat ihop min väska och nu ska handbagaget fixas tänkte jag sedan bär det av imorgon. Tidigt.

Ikväll har jag haft det oerhört trevligt, verkligen! Sofie och Emelie kom förbi och jag bjöd på plättar medan de andra stod för efterrätten. Jätte kul var det verkligen att få sitta och prata, en massa. Om allt och ingenting, vad som har hänt egentligen och vad man gör och vad alla andra gör.

Nu tänkte jag att jag ska slå sötnosen en pling och sedan är det god natt för ikväll, det blir en tidig kväll när det blir en tidig morgon. På återseende när jag anlänt tillbaka till Norge.

Sköt om er alla, jag hoppas att ni har haft en riktigt trevlig jul och att ni får ett gott nytt år!

Inga kommentarer: